ZAMÓWIENIA

Realizacja zamówień:

1.       Po złożeniu zamówienia na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

2.       Najpóźniej 2 dni przed dostarczeniem towaru zostaniesz poinformowany o przewidywanych godzinach i dokładnym dniu dostawy.

3.       Dostarczamy towar pod wskazany adres w określonym przedziale czasowym.

4.       Podczas odbioru należy sprawdzić czy opakowanie nie posiada uszkodzeń.

5.       Potwierdź odbiór towaru czytelnym podpisem na dokumencie dostawy.

6.       Sprawdź czy towar jest kompletny (elementy, akcesoria montażowe, instrukcja montażu) i nie posiada żadnych uszkodzeń (zwróć szczególną uwagę na elementy szklane).

7.       W przypadku ewentualnej reklamacji należy zapoznać się z informacjami znajdującymi się pod adresem: www.aurameble.pl/reklamacje-i-zwroty

 

DOSTAWY

Informacje szczegółowe:

1.       Dostarczamy towar do klienta własnym transportem, dzięki temu jest on w 100% bezpieczny, a meble nie są narażone na żadne uszkodzenia mechaniczne.

2.       Większość mebli wymaga samodzielnego montażu przez klienta, co znacznie ułatwia transport i dodatkowo zabezpiecza przesyłkę przed uszkodzeniami mechanicznymi.

3.       Przed dostawą mebli klient jest zawsze poinformowany drogą telefoniczną o terminie dostawy z 1-2 dniowym wyprzedzeniem. Wówczas informujemy o dniu i przybliżonej  godzinie dostawy. Istnieje także możliwość, by kierowca dodatkowo na około 30 minut przed dostawą poinformował klienta o której godzinie dostarczy mu zakupiony towar.

4.       Dowóz obowiązuje wyłącznie na terenie całego kraju, nie ma możliwości wysłania towaru za granicę.

5.       Termin realizacji zamówienia wynosi od 7 do maksymalnie 30 dni i jest zależny od rodzaju mebla i daty złożenia zamówienia (w pierwszej kolejności realizujemy starsze zamówienia). Informacje o terminach realizacji znajdują się w opisie na kracie każdego produktu

6.       Termin realizacji zamówień na meble tapicerowane może być dłuższy niż pozostałego asortymentu, gdyż są to meble wykonywane pod indywidualne zamówienie. Szczegóły takich zamówień uzgadnia się osobno z każdym klientem poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny.

7.       W okresie przedświątecznym czas realizacji może ulec zmianie (wydłużyć się) z racji napływającej do nas dużej ilości zamówień.

8.       Towar dostarczany jest do klienta w godzinach od 7:00 do 23:00.

9.       Przed dostawą towaru informujemy tylko o przybliżonej godzinie, w której kierowca dostarczy paczki. Z racji panujących często na drogach trudnych warunków (wypadki, objazdy, korki lub inne ograniczenia) nie ma możliwości, aby kierowca dostarczył paczki na dokładnie określoną godzinę, dlatego prosimy o wyrozumiałość.

10.   Niektóre elementy naszych mebli posiadają dość spore gabaryty, dlatego prosimy o zorganizowanie dodatkowej pomocy przy odbiorze towaru.

11.   Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia paczek do domu klienta. Chyba, że klient indywidualnie uzgodni to z kierowcą, a ten wyrazi na to zgodę.

12.   Nie udostępniamy numerów telefonów naszych kierowców. Kierowca nie ma możliwości odbierania połączeń w trakcie jazdy, poza tym jest to zagrożone mandatem i może doprowadzić do jakiegoś nieszczęśliwego zdarzenia. Również w tej sytuacji prosimy o wyrozumiałość.