- Jak mogę złożyć zamówienie?
-
Wybierz interesujący Cię produkt / produkty z naszej oferty, pamiętając o sprawdzeniu jego parametrów (rozmiar, kolor, rodzaj, ilość, itp.), następnie kliknij "Do koszyka". Podaj swoje dane, adres, wybierz metodę płatności i wyślij zamówienie. Po złożeniu zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail przyjdzie potwierdzenie złożenia zamówienia. Najpóźniej 2 dni przed dostarczeniem towaru zostaniesz poinformowany o przewidywanej godzinie i dokładnym dniu dostawy.
- Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
-
Można dokonać zapłaty na kilka sposobów:
• wykonując tradycyjny przelew - bankowy lub pocztowy, na konto sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesłanej po złożeniu zamówienia,
• rozkładając płatność na dogodne raty w banku Santander Consumer Bank,
• za pobraniem - gotówką kurierowi przy dostawie mebli.
- Ile kosztuje dostawa?
-
Dostawa na terenie całego kraju jest bezpłatna.
- Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?
-
Sklep Aura Meble oferuje wysyłkę towaru wyłącznie na terenie Polski.
- Czy mogę odebrać towar osobiście?
-
Tak, lecz wcześniej prosimy o kontakt telefoniczny pod numer telefonu: 533 662 253, w celu potwierdzenia i umówienia dnia i godziny odbioru.
- Jak dokonać zakupów na raty?
-
Sklep Aura Meble oferuje sprzedaż ratalną za pośrednictwem banku Santander Consumer Bank. Wszelkie formalności załatwiane są przez Internet, bez konieczności wychodzenia z domu. Cały proces zakupów na raty wygląda następująco:
• wybierasz i dodajesz towar do koszyka, jako formę płatności wybierasz "Raty".
• wypełniasz e-wniosek i przesyłasz go do banku
• czekasz na kontakt telefoniczny od konsultanta z banku
• podpisujesz dokumentację kredytową
• po weryfikacji wniosku przez bank, wysyłamy do Ciebie zamówiony towar.
- Jaki jest czas dostawy?
-
Czas dostawy jest różny, zależy od produktu, może to być do: 7, 14, 21 lub 30 dni roboczych. Informacje o dostawie znajdują się w opisie na karcie każdego produktu.
- Czy wnosicie meble do domu / mieszkania?
-
Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli do domu czy mieszkania, dlatego ważne jest, aby zapewnić odpowiednią ilość osób potrzebnych do odebrania mebli od kierowcy.
- Czy można zamówić usługę skręcania i montażu mebli?
-
Sklep Aura Meble nie oferuje usługi skręcania i montażu mebli. Do każdego zakupionego produktu dołączone są: zestaw akcesorii do montażu oraz prosta i czytelna instrukcja, która krok po kroku poprowadzi Cię przez proces montażu.
- Czy istnieje okres gwarancji?
-
Tak, na wszystkie oferowane meble udzielana jest gwarancja na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży.
- Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
-
Tak, chronimy dane osobowe naszych klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. 101 z 2002 r. poz. 926 ze zm.). Szczegółowe informacje na temat polityki prywatności znajdziesz tutaj.
- Czy aby zakupić meble muszę założyć konto / rejestrować się?
-
Nie, aby dokonać zakupów w sklepie Aura Meble nie jest wymagane zakładanie konta, można skorzystać z opcji "Zakupy bez rejestracji".
- Po co zatem rejestrować się w sklepie, skoro można dokonać zakupów bez rejestracji?
-
Rejestracja w sklepie Aura Meble umożliwia dostęp do historii zakupów oraz szybszy i wygodniejszy proces składania kolejnych zakupów bez konieczności ponownego wprowadzania swoich danych.
- Czy mogę anulować zamówienie?
-
Tak, aby anulować złożone zamówienie należy niezwłocznie skontaktować się poprzez adres e-mail: sklep@aurameble.pl lub telefonicznie pod numer telefonu: 533 662 253 od poniedziałku do soboty w godzinach: 8:00-22:00.
- Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
-
Tak, można odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towaru znajdziesz tutaj.
- Jak mogę zareklamować zakupiony mebel?
-
Jeśli wystąpił problem z produktem zakupionym w naszym sklepie, będący w okresie obejmującym gwarancję, należy zrobić zdjęcia uszkodzonych elementów i wypełnić formularz reklamacyjny. Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji towaru znajdziesz tutaj.
- Co to jest newsletter?
-
Newsletter to wiadomości w formie elektronicznej wysyłane na adres e-mail, mogące zawierać informacje np. o: nowościach, promocjach, wyprzedażach, porady czy oferty specjalne. W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania takich wiadomości poprzez:
• kliknięcie na link znajdujący się w wiadomości
• wysyłając wiadomość e-mail o rezygnacji na adres: sklep@aurameble.pl
• kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta, pod numer telefonu: 533 662 253.