REKLAMACJE
Informacje ogólne:
-
Wszystkie nasze produkty objęte są 2-letnią gwarancją producenta.
-
Zobowiązujemy się do dostarczenia towaru do klienta w nienaruszonym stanie.
-
Reklamacje wynikające z winy klienta (niewłaściwe użytkowanie lub uszkodzenie mechaniczne) nie będą brane pod uwagę.
-
W przypadku zaistnienia zdarzenia, w którym konieczna jest reklamacja, należy postępować według "Zasad postępowania reklamacyjnego" przedstawionych poniżej.
-
Reklamacje zawsze staramy się realizować w możliwie najkrótszym terminie.
-
W przypadku sytuacji, kiedy po rozpakowaniu mebla, brakuje kilku elementów, np. śrubki, wkrętu, kołka czy instrukcji montażu, prosimy o informację na adres e-mail: sklep@aurameble.pl, sklepmebeli24@gmail.com lub telefonicznie pod numerem telefonu 533 662 253. Na wskazany adres dostarczymy brakujące elementy.
-
Uszkodzenia wynikające z naszej winy, np. uszkodzenia towaru w trakcie pakowania czy transportu będą naprawiane na nasz koszt i realizowane w możliwie najkrótszym terminie.
Zasady postępowania reklamacyjnego:
-
Udokumentuj to
Postaraj się zrobić możliwie jak najlepsze jakościowo zdjęcia przedstawiające produkt, w szczególności zbliżenia na uszkodzenia, bądź wady produktu. Zrób kilka zdjęć z różnych perspektyw. Jeśli pomieszczenie, w którym robisz zdjęcia, jest ciemne - postaraj się o dodatkowe oświetlenie. -
Wypełnij formularz
Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego - dokładnie opisz uszkodzenie bądź wadę. Zrób skan wypełnionego formularza załącz wykonane wcześniej zdjęcia i odeślij na adres e-mail: sklep@aurameble.pl w tytule wiadomości wpisz "REKLAMACJA" lub wydrukuj wszystko i wyślij listem poleconym na adres: Aura Meble, ul. Piaski 1a, 63-645 Łęka Opatowska. Postaramy się, aby reklamacja została jak najszybciej rozpatrzona, dlatego ważne jest poprawne wypełnienie formularza reklamacyjnego.
Formularz reklamacyjny dostępny jest do pobrania tutaj. -
Potwierdzenie przyjęcia formularza, weryfikacja i przetwarzanie
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego otrzymasz na podany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia formularza reklamacyjnego. Następnie dział reklamacji zweryfikuje i oceni uszkodzenia bądź wadę produktu. Rozpatrzenie reklamacji może potrwać do 7 dni roboczych. W tym czasie będziemy Cię na bieżąco informować co do aktualnej sytuacji reklamacyjnej. -
Rozwiązanie
Nasz ekspert ds. reklamacji wybierze najlepsze możliwe rozwiązanie zaistniałego problemu. Może to być wymiana uszkodzonej lub wadliwej części, lub nawet wymiana całego produktu, bądź rabat - o czym niezwłocznie zostaniesz poinformowany przez nasz dział reklamacji.
ZWROTY
Informacje ogólne:
-
Można zwrócić towar w ciągu 14 dni od jego otrzymania, bez podania przyczyny.
-
W przypadku zwrotu towaru, należy postępować według "Zasad postępowania w przypadku zwrotu" przedstawionych poniżej.
-
Zwracany produkt musi być kompletny, nieuszkodzony i oryginalnie zapakowany.
-
Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania i nie może być zmontowany.
-
Zwrot płatności dokonywany jest na konto bankowe podane przez Zwracającego w formularzy zwrotu, w ciągu 14 dni roboczych od uwzględnienia zwrotu towaru.
-
Za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu zwrotnego odpowiada Klient (oraz wybrany przewoźnik). Dlatego bardzo ważne jest aby:
-
dobrze i bezpiecznie spakować zwracany towar w oryginalnym opakowaniu, wraz z wszystkimi elementami, akcesoriami montażowymi, instrukcją montażu oraz wszystkim oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi produkt przed uszkodzeniem,
-
wybrać odpowiedniego przewoźnika, najlepiej firmę specjalizującą się w transporcie mebli,
-
odpowiednio oznaczyć przesyłkę, np. "ostrożnie szkło" lub/i ubezpieczyć przesyłkę,
- transport zwracanego produktu pokrywa klient.
Zasady postępowania w przypadku zwrotu:
-
Wypełnij formularz
Pobierz i wypełnij formularz zwrotu. Zrób skan wypełnionego formularza i odeślij na adres e-mail: sklep@aurameble.pl w tytule wiadomości wpisz "ZWROT" lub wydrukuj wszystko i wyślij listem poleconym na adres: Aura Meble, Piaski 1a, 63-645 Łęka Opatowska. Postaramy się, aby zwrot został jak najszybciej rozpatrzony, dlatego ważne jest poprawne wypełnienie formularza zwrotu.
Formularz zwrotu dostępny jest do pobrania tutaj. -
Potwierdzenie przyjęcia formularza
Na podany w formularzu zwrotu adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia formularza zwrotu. -
Zwrot produktu
Należy odesłać zwracany produkt na adres: Aura Meble, ul. Piaski 1a, 63-645 Łęka Opatowska, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania produktu. Aby uwzględnić zwrot, produkt musi być kompletny i nieuszkodzony, starannie spakowany w oryginalnej paczce i zabezpieczony. Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania i nie może być zmontowany. Koszty zwrotu ponosi kupujący. -
Zwrot płatności
Po otrzymaniu zwróconego produktu i sprawdzeniu czy jest kompletny i nie uszkodzony dokonamy zwrotu płatności, na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.