REKLAMACJE

Informacje ogólne:

  1. Wszystkie nasze produkty objęte są 2-letnią gwarancją producenta.

  2. Zobowiązujemy się do dostarczenia towaru do klienta w nienaruszonym stanie.

  3. Reklamacje wynikające z winy klienta (niewłaściwe użytkowanie lub uszkodzenie mechaniczne) nie będą brane pod uwagę.

  4. W przypadku zaistnienia zdarzenia, w którym konieczna jest reklamacja, należy postępować według "Zasad postępowania reklamacyjnego" przedstawionych poniżej.

  5. Reklamacje zawsze staramy się realizować w możliwie najkrótszym terminie.

  6. W przypadku sytuacji, kiedy po rozpakowaniu mebla, brakuje kilku elementów, np. śrubki, wkrętu, kołka czy instrukcji montażu, prosimy o informację na adres e-mail: sklep@aurameble.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 533 662 253. Na wskazany adres dostarczymy brakujące elementy.

  7. Uszkodzenia wynikające z naszej winy, np. uszkodzenia towaru w trakcie pakowania czy transportu będą naprawiane na nasz koszt i realizowane w możliwie najkrótszym terminie.

Zasady postępowania reklamacyjnego:

  1. Udokumentuj to

    Postaraj się zrobić możliwie jak najlepsze jakościowo zdjęcia przedstawiające produkt, w szczególności zbliżenia na uszkodzenia, bądź wady produktu. Zrób kilka zdjęć z różnych perspektyw. Jeśli pomieszczenie, w którym robisz zdjęcia, jest ciemne - postaraj się o dodatkowe oświetlenie.

  2. Wypełnij formularz

    Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego - dokładnie opisz uszkodzenie bądź wadę. Zrób skan wypełnionego formularza załącz wykonane wcześniej zdjęcia i odeślij na adres e-mail: sklep@aurameble.pl w tytule wiadomości wpisz "REKLAMACJA" lub wydrukuj wszystko i wyślij listem poleconym na adres: Aura Meble, ul. Mickiewicza 19, 46-200 Kluczbork. Postaramy się, aby reklamacja została jak najszybciej rozpatrzona, dlatego ważne jest poprawne wypełnienie formularza reklamacyjnego.
    Formularz reklamacyjny dostępny jest do pobrania tutaj.

  3. Potwierdzenie przyjęcia formularza, weryfikacja i przetwarzanie

    Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego otrzymasz na podany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia formularza reklamacyjnego. Następnie dział reklamacji zweryfikuje i oceni uszkodzenia bądź wadę produktu. Rozpatrzenie reklamacji może potrwać do 7 dni roboczych. W tym czasie będziemy Cię na bieżąco informować co do aktualnej sytuacji reklamacyjnej.

  4. Rozwiązanie

Nasz ekspert ds. reklamacji wybierze najlepsze możliwe rozwiązanie zaistniałego problemu. Może to być wymiana uszkodzonej lub wadliwej części, lub nawet wymiana całego produktu, bądź rabat - o czym niezwłocznie zostaniesz poinformowany przez nasz dział reklamacji.

ZWROTY

Informacje ogólne:

  1. Można zwrócić towar w ciągu 14 dni od jego otrzymania, bez podania przyczyny.

  2. W przypadku zwrotu towaru, należy postępować według "Zasad postępowania w przypadku zwrotu" przedstawionych poniżej.

  3. Zwracany produkt musi być kompletny, nieuszkodzony i oryginalnie zapakowany.

  4. Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania i nie może być zmontowany.

  5. Zwrot płatności dokonywany jest na konto bankowe podane przez Zwracającego w formularzy zwrotu, w ciągu 14 dni roboczych od uwzględnienia zwrotu towaru.

  6. Za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu zwrotnego odpowiada Klient (oraz wybrany przewoźnik). Dlatego bardzo ważne jest aby:

  • dobrze i bezpiecznie spakować zwracany towar w oryginalnym opakowaniu, wraz z wszystkimi elementami, akcesoriami montażowymi, instrukcją montażu oraz wszystkim oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi produkt przed uszkodzeniem,

  • wybrać odpowiedniego przewoźnika, najlepiej firmę specjalizującą się w transporcie mebli,

  • odpowiednio oznaczyć przesyłkę, np. "ostrożnie szkło" lub/i ubezpieczyć przesyłkę,

  • transport zwracanego produktu pokrywa klient.

Zasady postępowania w przypadku zwrotu:

  1. Wypełnij formularz

    Pobierz i wypełnij formularz zwrotu. Zrób skan wypełnionego formularza i odeślij na adres e-mail: sklep@aurameble.pl w tytule wiadomości wpisz "ZWROT" lub wydrukuj wszystko i wyślij listem poleconym na adres: Aura Meble, ul. Mickiewicza 19, 46-200 Kluczbork. Postaramy się, aby zwrot został jak najszybciej rozpatrzony, dlatego ważne jest poprawne wypełnienie formularza zwrotu.
    Formularz zwrotu dostępny jest do pobrania tutaj.

  2. Potwierdzenie przyjęcia formularza

    Na podany w formularzu zwrotu adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia formularza zwrotu.

  3. Zwrot produktu

    Należy odesłać zwracany produkt na adres: Aura Meble, ul. Mickiewicza 19, 46-200 Kluczbork, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania produktu. Aby uwzględnić zwrot, produkt musi być kompletny i nieuszkodzony, starannie spakowany w oryginalnej paczce i zabezpieczony. Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania i nie może być zmontowany. Koszty zwrotu ponosi kupujący.

  4. Zwrot płatności

    Po otrzymaniu zwróconego produktu i sprawdzeniu czy jest kompletny i nie uszkodzony dokonamy zwrotu płatności, na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.